اس ام اس کردی ا

جوکر 98 - اس ام اس و جوک

1
فیس تام
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما


تبلیغات

برای حمایت از ما روی تبلیغات کلیک کنید

اس ام اس کردی
بازديد : 2980

تالی دوریه که ت به دل اکیشم
له سر خیه یالت فرمیسک اریژم
قد خیه یال نه که ی تو له یاد به که م
مگر او روژی کوچ بو خاک به که م

 

تلخی دوری تو رو با جون و دل تحمل می کنم .
با فکر کردن به تو اشک میریزم .
هرگز خیال نکنی تو رو از یاد میبرم .
مگر اون روزی که به خاک کوچ بکنم ( بمیرم )

 

اس ام اس جديد 93

اس ام اس كردي,پيامك كردي,مسيج كردي,اسمس كردي,اس مس كردي


باخی بةهةشتم ، روخساری تؤیة ضاوم تامــةزرؤی دیداری تؤیة
یـادی ثیرؤزت هـةر لـة دپـمایة تا أؤذی دوایـی کـؤتایی نایة

 

باغ بهشت من ، رخسار توست دیدگانم مشتاق دیدار توست
یاد متبرک تو مونس دل من است وتا روز بازپسین همراه اوست

 

اس ام اس جديد 93

اس ام اس كردي,پيامك كردي,مسيج كردي,اسمس كردي,اس مس كردي


له گوشه ی خانه قای چاوانی مه ستت
که وانی پر له تیری نازو هه ستت
دلم وه ک ئاسکیک که وتوتع داوت
مه حاله بیته رزگاری له ده ستت

 

از گوشه خانقاه چشمان مستت
کمان ابروان پر از تیر ناز و احساست
دل به سان آهویی در دامت اسر است
که محال است از ان رهایی پیدا کنم

 

اس ام اس جديد 93

اس ام اس كردي,پيامك كردي,مسيج كردي,اسمس كردي,اس مس كردي


گیانا که م  زو  وه ره  نازدارم  زو  وه ره  به س  جاری  بت بینم
گیانم  بو  خوت  به ره

 

جانان من زود بیا نازنینم زود بیا تا برای یک بار هم که شده ببینمت
جانم را بگیر و برای خود ببر

 

اس ام اس جديد 93

اس ام اس كردي,پيامك كردي,مسيج كردي,اسمس كردي,اس مس كردي


یاران تةطبیرص ، زامـم کـاری‌یة دةردی ئةمجـارةم ئةوینداری‌یة
کؤترة باریکة نصضیری بـاز بص هةرطیزناتوانص بفأص ، دةرباز بص

 

یاران چاره‌ای ! زخم من کاریست چراکه درد م این‌ بار،درد عشق است
کبوتری‌ که به چنگ شاهین افتاده‌ است نه مجال پروازش هست نه راه گریزی

 

اس ام اس جديد 93

اس ام اس كردي,پيامك كردي,مسيج كردي,اسمس كردي,اس مس كردي


به تیری چاوت بو دلت بردم رقم له عیشق بوو بو فرت کردم
من عاشق نبوم داوات له کردم که عاشقت بوم له بیرت کردم .

 

به تیر چشمات چرا دلمو بردی بیزار بودم از عشق چرا یادم دادی
من که عاشق نبودم ازم خواستی که عاشقت شدم از یادت رفتم .

 

اس ام اس جديد 93

اس ام اس كردي,پيامك كردي,مسيج كردي,اسمس كردي,اس مس كردي


هه رکوئ ئه روانم تو ئه بینم
هه رکات که سه یری ئاوئنه که م ئه که م
توی تیادیاره
ته نیاجارئک خومم نه دی
که چی توئه بینم هه رچی جاره
خه تای ئاوئنه که م نیه
چاوه کانم پرن له تو

 

به هر جانگاه میکنم تورومیبینم
به آینه ام که نگاه میکنم فقط تو رومیبینم
یه بارم نشد خودم وببینم هربار تو هستی
تقصیر از آینه نیست
چشای من پرست از تو

 

اس ام اس جديد 93

اس ام اس كردي,پيامك كردي,مسيج كردي,اسمس كردي,اس مس كردي


خةرمةنی ذینم بة بادا ضوو بة دةس هیجرانی تؤ
من دةسووتصم و شةمیش بؤ حاپی من طریانة شةو

خرمن هستی‌ام را هجران تو به دست باد سپرد
من می‌سوزم و شمع نیز بر حالم می‌گرید شب

 

اس ام اس جديد 93

اس ام اس كردي,پيامك كردي,مسيج كردي,اسمس كردي,اس مس كردي


هه رچه ند که نات بینم
به ڵام ده نگی خه نده ت
ئه بزوێنێ
دڵی سڕم

 

هیچ می دانی
هر چند که ناپیدایی
اما دل شکسته ام می گوید
می آید صدایی

 

اس ام اس جديد 93

اس ام اس كردي,پيامك كردي,مسيج كردي,اسمس كردي,اس مس كردي



ضؤن نةطرییم من بة کوپ، شصواوة لصم أؤذ و شةوم
بؤ تةوافی أؤذی رووت شصواوة و سةرطةردانة شةو

 

چگونه نگریم منی که روز و شبم را بازنمی‌شناسم
بهر طواف خورشید روی توست که شب سرگردان است

 

اس ام اس جديد 93

اس ام اس كردي,پيامك كردي,مسيج كردي,اسمس كردي,اس مس كردي


شةوقی أوویی تؤیة رووناکی دپی سةوداسةرم
بؤ تریفةی ماهی أووت ضةن بص‌سةروسامانة شةو

 

شوق دیدار روی تو روشنی‌ بخش دل سودایی من‌ است
بی‌ فروغ ماه رویت ، جلوه و جلایی ندارد شب

 

اس ام اس جديد 93

اس ام اس كردي,پيامك كردي,مسيج كردي,اسمس كردي,اس مس كردي



بـص تؤ هـةناوم باخی بـص‌ئاوة طوپـی ئـاواتم سیس و ذاکـاوة
ضاوم لـة أصذنةی بةزةیی تؤیة بةسیةتی خةزان وادةی ضرؤیة

 

بی یادت دلم باغ تشنه‌ای خواهد‌شد بی یادت گل امیدم خواهد پژمرد
چشم امیدم به باران رحمت توست پس پاییز مرا بهار پرشکوفه‌ گردان

اس ام اس جديد 93

اس ام اس كردي,پيامك كردي,مسيج كردي,اسمس كردي,اس مس كردي






برای حمایت از ما روی تبلیغات کلیک کنید



موضوع: پیامک به زبان های دیگر,کردی,,
برچسب ها : ,,,,,,

می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : تمز ‌| ویرایش شده توسط حمیدرضا مدیر وبلاگ جوکر98 | این وبلاگ در تاریخ 1393 در پایگاه ستاد ساماندهی ثبت گردیده است.